Bereken je licentieprijs

Meteen aan de slag met onze software? Probeer het dan 30 dagen volledig gratis.

Veelgestelde vragen over onze software

Licenties en tarieven
Is er een speciaal starttarief?

Zeker! Voor kleinere bedrijven, stichtingen en verenigingen bieden we een speciaal tarief. Neem contact op met onze sales afdeling voor meer informatie.

Is mijn licentie maandelijks opzegbaar?

Jazeker! We geloven niet in abonnementen waar geen gebruik van gemaakt wordt. Mocht je WELDER ooit beu zijn (we kunnen het ons natuurlijk niet voorstellen), dan kun je elke maand opzeggen.

Kan ik klein beginnen en later uitbreiden?

Ja, dat kan! WELDER is volledig modulair opgebouwd. Jij bepaalt wat je nodig hebt en betaalt niet voor modules die je niet gebruikt. Je kunt dus eenvoudig met één module beginnen en later uitbreiden.

Hoe wordt het aantal medewerkers bepaald?

Het aantal bij WELDER geregistreerde gebruikers geldt als uitgangspunt voor je licentie. Deze kunnen uit een automatische koppeling met je personeelssysteem komen of met een XLS/CSV import. Wanneer je net boven of onder een bepaalde staffel zit, geldt het gemiddelde van de eerste en laatste dag van de maand.

Hoeveel betaal ik voor support?

Onze supportteam staat voor je klaar om alle technische vragen te beantwoorden. Daar zijn geen kosten aan verbonden; dat zit in de licentie die je betaalt. Pas wanneer er meer dan 5 uur per maand support nodig is, komen hier extra kosten bij, maar dat maken we gelukkig zelden tot nooit mee. 

Implementatie van de software
Hoe snel wordt de software geïmplementeerd?

Je kunt meteen starten. Wanneer je gebruik wil maken van een eigen applicatie hebben we circa twee weken nodig om deze in de stores van iOS en Android te zetten.

Met welke personeelssystemen werkt WELDER?

We werken met vrijwel alle bekende salarissystemen in Nederland: AFAS, NMBRS, Loket, ADP, Visma Youforce, Visma .NET, Azure, BCS, Exact, Intelly, etc. Staat je systeem er niet tussen? Neem contact op met onze sales afdeling, want er is veel mogelijk.

Hoeveel dagdelen ondersteuning heb ik nodig?

Het flauwe antwoord hierbij is: dat bepaal je zelf. Houd er rekening mee dat bij weinig ondersteuning het meer vraagt van je interne medewerkers. Neem contact op met onze sales afdeling om te bepalen hoeveel ondersteuning het beste past bij je.