Het nieuwe hoofdkantoor is altijd dichtbij

augustus 2019
Een grote parkeerplaats inclusief bordjes met daarop “Leuk dat u er bent", een ontvangsthal waar iedereen gastvrij welkom wordt geheten en waar je zo één van de grootste keukens van Nederland in kijkt. Voorheen het hoofdkantoor van Hutten aan de Mountbattenweg 2 te Veghel. Hutten's hoofdkantoor is namelijk verhuisd!
door Thijs Fokker, HR-manager Hutten

Hutten groeit. Rond 1995 werkten er een kleine 100 samenwerkers en tien jaar geleden waren dat er al bijna 800. Inmiddels werken we bij Hutten dagelijks samen met meer dan 2000 mensen. Een groot deel van deze samenwerkers woont in Brabant, de regio waar Hutten groot is geworden en nog steeds een groot aantal locaties heeft. Echter de groei zit hem de laatste jaren nadrukkelijk in de Randstad. Steeds meer samenwerkers die dagelijks hun best doen om voor hun gasten van betekenis te zijn komen bijvoorbeeld uit Vinkeveen, Vlaardingen, Hoofddrop, Leiden, Apeldoorn en Nijmegen.

Steeds meer locaties, steeds meer mensen en steeds grotere afstanden. Dat brengt uitdagingen met zich mee. Immers hoe kunnen we ervoor zorgen dat we elkaar niet uit het oog verliezen? Dat we elkaar blijven helpen en steunen? Dat we makkelijk antwoorden op onze vragen krijgen? Kortom dat we allemaal met elkaar verbonden blijven en samen een community vormen.

Want stel je eens voor...

We reizen samen door de tijd en streven onze gemeenschappelijke droom na: samen de beste, de leukste en de gelukkigste zijn. Natuurlijk niet letterlijk met een tijdmachine, maar we leven allemaal ons eigen leven. Maar als collega's maken we ook een groot onderdeel uit van elkaars leven. En hoe mooi zou het zijn om samen trots, verdriet en geluk te delen. Op ieder moment van je leven weten dat je gesteund wordt door 2000 anderen. Of je nu gaat verhuizen, promotie krijgt of een begrafenis hebt. Om een stapje dichterbij die droom te komen hebben we Mijn Hutten geopend, Huttens hoofdkantoor van de toekomst.

Mijn Hutten als hoofdkantoor

In dit hoofdkantoor staan geen blauwe koelkasten op de gang en je hebt er geen last van piepende airco's. Waar je ook werkt, dit hoofdkantoor is altijd dichtbij, voor iedereen. Met een druk op de knop. Die korte afstand heeft er waarschijnlijk ook aan bijgedragen dat we elkaar massaal op zijn gaan zoeken afgelopen jaar. De tijdlijn van Mijn Hutten staat dagelijks vol met inspirerende berichten van de mooiste culinaire creaties, bedankbrieven van tevreden gasten en opdrachtgevers en persoonlijke geluksmomenten. Zo aten we sinds de zogenaamde opening van Mijn Hutten al zeven keer gezamenlijk beschuit met muisjes! Stuurden we elkaar 250 valentijnsroosjes en deelden we via Samen Delen onder andere een boot (Frans), kleren (Mariska & Natasja), een pizzarette (Tey), camera's (Joost & Frank), Linda's (Anne), een sportwagen (Bob) en een dakdrager (Ineke). Ook vroegen we elkaar meermaals om hulp. We spaarden AH-Kristalzegels voor Wilhelmien, kaarsvet voor René en mozaïek scherven voor Miranda. Of wat dacht je van de 84! goede doelen die we met zijn allen steunden via Samen Geven. We steunden een sporttoernooi voor slechthorenden, KIKA en konden ervoor zorgen dat de kerst van een oud-collega onvergetelijk werd. En hiervoor hoeven we niet fysiek op dezelfde locatie te werken.

Het zijn allen resultanten van Mijn Hutten. Echter allemaal door jou of een collega geïnitieerd. Het maakt trots dat er zo veel mensen in onze organisatie zich in willen zetten voor een ander. Dat mensen dit nieuwe hoofdkantoor binnen stapten en besloten mee te doen, mee te geven en mee te werken. De kracht van onze organisatie is mede dat het 'samen-staan-we-sterk-gevoel' heerst en we ons meer dan collega's voelen. We werken samen naar een droom en Mijn Hutten helpt ons dat gevoel verder te versterken. De deuren van ons zogenaamde nieuwe hoofdkantoor staan 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar wagen wijd voor je open. Doe er je voordeel mee. Tot snel op Mijn Hutten!


Open ook een digitaal hoofdkantoor met MyCompany

Start nu en draai MyCompany al voor €195 per organisatie per maand